خلق رویاهای شما توسط تیم کلینیک سئو
نوشته شده توسط : iran find
خلق رویاهای شما توسط تیم کلینیک سئو

ویژگی های یک وب سایت ایده آل


سئو داخلی مناسب
سئو داخلی مناسب
یکی دیگر از ویژگی هایی که یک سایت را ایده آل می کند بهینه سازی سایت یا سئو سایت می باشد البته برای طراحی اولیه سایت منظور سئو داخلی سایت است که انجام سئو داخلی راه شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل هموار کند.
انتخاب دامین مناسب
انتخاب دامین مناسب
یک سایت خوب، نیاز به یک دامین(نام وب سایت ) دارد نام شما باید کوتاه و مفهومی باشد تعداد کلمات آن زیاد نباشد چرا که به یاد آوردن آن سخت است در ذهن نمی ماند و دامین نباید دارای کاراکتر ها و کلمات سخت باشد.کوتاه و مختصر(پسوند آن زیاد مهم نیس)
واکنشگرا یا Responsive
واکنشگرا یا Responsive
یک وب سایت باید هوشمند باشد و در تمام دستگاه ها قابل نمایش باشد مثل کامپیوتر ، لپ تاب،موبایل،تبلت در واقع واکنش گرایی یعنی قالب سایت نسبت به اندازه دستگاه تغییر حالت دهد مثلا در گوشی موبایل حالت اسکرول چپ و راست غیر فعال می شود و اسکرول بالا پایین فعال
انتخاب هاست مناسب
انتخاب هاست مناسب
هاست به مکانی گفته میشه که محتویات سایت(عکس ها،متن ها،قالب،پنل مدیریت،ویدیو و...) در آن بار گذاری می شود. درواقع فضای اینترنتی اجاره ای است که هر سال باید تمدید شود یه سایت خوب هاست پرقدرت و پر سرعت نیاز داره.
قالب مناسب
قالب مناسب
یک وب سایت خوب باید قالب زیبا و بهینه ای داشته باشد که اگر مشتری در سایت شما وارد شد جذب آن شود و صفحات آن را کنکاش کند نه اینکه به دلیل قالب قدیمی و زشت ما سایت دیگری را ترجیح دهد.(پس قالب سایت خیلی مهمه)
سرعت بارگذاری سایت
سرعت بارگذاری سایت
یه وب سایت ایده آل باید سرعت لود یا بارگذاری سایت را برای مخاطب در کمترین زمان به ارمقان بیاورد و در کسری از زمان بتوان در بین صفحات جابجا شد.انتخاب قالب ،هاست،نوع کد نویسی درست،استفاده درست عکس و فیلم و... باعث بهبود بارگذاری سایت می شود.




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: